Discussie: PDA Tech Center
Los bericht bekijken
  #8  
Oud 04 december 2010, 08:22
PDATechCenter PDATechCenter is offline
PDATechCenter, Zaltbommel
Voornaam: Richard
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 08 december 2000
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 122
Stuur een bericht via MSN naar PDATechCenter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vadigor Bekijk bericht
Aangezien ik overweeg om voor Kerstmis een Pre 2 in huis te halen wou ik eens polsen naar de ervaringen die men heeft met het hier zo prominent aanwezige PDA Tech Center. Hoe is de service, ben je tevreden, zijn er mogelijk nog pijnpunten, ...


Aan Richard zelf wou ik eens vragen wat nu concreet de service is die jullie aanbieden. Hieruit kan ik blijkbaar opmaken dat jullie onder andere als buffer fungeren tussen Palm en de consument wat de garantie betreft? Welke andere argumenten zou je nog geven om bij PDA Tech Center een Pre 2 te bestellen? En misschien belangrijker, zijn er nog op voorraad?
Vadigor,

Wij zijn waarschijnlijk nog de enige in NL die toegang heeft tot SBE (de servicedienst van Palm) en kunnen derhalve garantiegevallen rechtstreeks afhandelen, en we hebben momenteel goed contact met de Palm-Store in Ierland. De Pre-2 is momenteel op voorraad, evenals vrijwel ALLE Pre/Pixi accesoires. (Ook daar zijn wij uniek in, omdat er verder geen shop is welke Palm webOS accesoires op voorraad heeft.) Wij fungeren inderdaad als buffer voor Palm in NL. Zoals de meest hier ons al jaren kennen (PDA Tech Center is gestart als Palmrepair, en wij hebben altijd Palm een warm hart toegedragen, ondanks het RIM en Apple geweld.)

Verder kan ik alleen maar zeggen: lees de overige reacties.....

Groet,

Richard

Laatst gewijzigd door PDATechCenter; 05 december 2010 om 08:21.
Met citaat reageren