Discussie: Reboot cycle T|X
Los bericht bekijken
  #31  
Oud 14 mei 2007, 06:23
Bommeltje's schermafbeelding
Bommeltje Bommeltje is offline
Kei lang lid
Voornaam: Peter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2001
Locatie: Grave, gelegen in het BRABANTSE land, waar het (Palm)leven nog goed is
Berichten: 273
TX terug ontvangen van PDA Shop

Heb vorige week mijn pda terug ontvangen. Zat nét te denken, "Ik moet de PDA Shop eens bellen, want het duurt nu wel héél erg lang".... wordt er op dat zelfde moment aangebeld door de buurman. Pakje verkeerd afgegeven, had 'm al een paar dagen in huis

Na enkele uren batterij opladen alles terug gezet vanaf backup. TX was geheel leeg. Werkt weer prima op enkele puntjes na...

Doordat de TX een nieuwe apparaat ID heeft gekregen, moet Tomtom opnieuw geactiveerd worden. Kan geen nieuwe apparaatcode toevoegen op ttcode.com en dus geen activatie krijgen (moet weer enkele maandjes wachten). Na contact met Tomtom kan ik wel een nieuwe code krijgen, maar dan moet ik eerst een vrachtwagenlading aan verplichtingen doen - o.a. rekening meezenden, die ik niet meer heb, maar goed.
--Diverse programma's, die gebruik maken van de apparaat ID, werken niet meer. Moet contact gaan leggen met de firma's om nieuwe codes te krijgen.

Ben diverse zaken kwijtgeraakt, waarvan ik helaas geen backup had, maar verder werkt e.e.a. weer.

Vraag me wel af waarom de TX een nieuwe apparaatcode heeft gekregen; betreft het hier dan een nieuwe TX (kan dat niet controleren) of hebben ze eventueel de firmware vervangen !? Uit het bijgaande papiertje is dat niet op te maken "reparatie" meer niet.

Afijn, ik moet niet zeuren, ik heb 'm weer terug
__________________
Mvg, Peter van Bommel
http://www.bommeltje.nl

Hoe leger de geest, hoe bloter het beest...
P.S. Ik gebruik ALTIJD de zoekfunctie voordat ik iets vraag...
(maar vergeef 't me als ik weer ens te impulsief ben )


Mijn PDA's: na eerst 2 Casio organizers verslonden te hebben, zag ik het licht,
waarna de Palmziekte pas écht uitbrak: IIIe - m505 - TT - T3 - T5 - Treo650 - TX.
Met citaat reageren