Los bericht bekijken
  #9  
Oud 18 januari 2004, 20:24
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
Ik heb hem inmiddels ook aangeschaft. Het lichtje kan inderdaad niet uit en brandt best fel. Ook het HotSync knopje licht op bij het hotsyncen (dat mogen ze bij de gewone cradles ook wel invoeren).
Verder staat hij iets steviger op een plat oppervlak dan een gewone cradle, door de grote rubberen ring aan de onderkant.
Om het licht uit te doen van de cradle had ik er ook een stekker met schakelaar van Blokker tussengezet. Maar Palm en Blokker vind ik niet echt een combinatie. Bovendien vraag ik me af of zo'n stekker wel dezelfde voeding doorgeeft (er staat op: 16A/230V). Het zal wel, maar voor de zekerheid gebruik ik hem maar niet meer.
Ik vraag me wel af hoe het stroomverbruik van zo'n cradle is (de verlichting dan), als hij 24 uur per dag aan staat.
Verder is het wel een grappig ding, maar qua verlichtingsornament net zo kitscherig als zo'n vaas waar verlichte glasvezels uitkomen (behalve wanneer de Tungsten T2 erin staat; dan steekt deze majestueus en monumentaal af tegen het zachtblauwe licht van de zilverkleurige cradle, die dan samen één geheel vormen, en oogt het geheel als een bijna religieus object van verering).

Misschien dat hij bij niet-Palmgebruik als fotostandaard dienst kan doen.

Laatst gewijzigd door robertvh; 18 januari 2004 om 20:38.