Los bericht bekijken
  #64  
Oud 02 april 2004, 08:45
sanderlenka's schermafbeelding
sanderlenka sanderlenka is offline
Forumbikkel
Voornaam: Sander
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 18 november 2001
Locatie: Geldrop
Berichten: 223
Re: toetsenbord in applicatie

Citaat:
Op 24-03-2004, om 14:02 heeft aquagga dit gezegd in bericht #59
Sinds enige tijd gebruik ik met grote voldoening het stowaway toetsen bord met laptophack. Nu heb ik echter regelmatig dat ik een applicatie opstart en dat mijn toetsenbord niks doet. dit los ik nu elke keer op door de palm uit te zetten en dan weer aan. Dan doet het toetsenbord het in de applicatie. Echter begin ik me hier langzamerhand aan te ergeren. Is hier een oplossing voor. Heb het nog niet gevonden bij laptophack kan zijn dat ik er overheen gelezen heb in de uitgebreidde handleiding.
Het lijkt me dat dit niets met LapTopHack te maken moet hebben. LapTopHack is geen Keyboard Driver. Heb je de keyboard.prc (of iets dergelijks) goed geinstalleerd en ge-activeerd?

LapTopHack is een hack die het mogelijk maakt dingen te doen met je toetsenbord die anders alleen met de stylus kunnen (en nog veel meer).

Misschien heeft de volgorde van activering er mee te maken?

Kom je er niet uit, stel dan je vraag ook eens op het peditors-forum. Aldaar zijn veel LapTopHack-experts. Paul Nevai, de auteur van LTH, geeft op dit Forum meestal binnen een dag antwoord.
__________________
hartelijke groeten,
Sander
Huis kopen in Tsjechie?
Wereldraadsel?
Posting?
Met citaat reageren