Los bericht bekijken
  #31  
Oud 03 maart 2008, 13:50
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Frits,

Mijn excuses voor de vertraging, zondag is niet mijn beste dag Een echte handleiding heb ik niet voor je, maar hier zijn de instellingen van mijn TH55:

Palm:Prefs:Connection:<eigen connectie>
Name: zelf te verzinnen, wel onthouden
Connect to: Phone
Via: Bluetooth
Device: kies hier je 6021 (zorg ervoor dat de 6021 en de Sony op voorhand al gekoppeld zijn (trusted devices)
Model: Generic GSM Ph.

Palm:Prefs:Network:
Service: eventueel eentje aanpassen, anders nieuwe creëeren
Username: username van je GPRS-provider (voor Vodafone: vodafone)
Password: password van je GPRS-provider (voor Vodafone: vodafone)
Connection: De connectie die je eerder gemaakt hebt
Phone: Nummer van je GPRS-provider (voor Vodafone: *99#)

Klik hierna op Details (linksonder):
Connection Type: PPP
Idle timeout: Never
Query DNS: aangevinkt
IP-address: Aangevinkt (automatic)

Vergeet niet om op je 6021 via Menu:Instellingen:Configuratie-instellingen:Persoonlijke config.instellingen goed in te stellen voor packetverkeer.

Succes ermee!

Groeten,

Jaap

PS. Ik gebruik overigens 2PlayMe om automatisch te switchen naar de Wireless-verbinding op de zaak en thuis. In principe gebruik ik de verbinding met de 6021 enkel voor onderweg.
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5

Laatst gewijzigd door Smaus; 03 maart 2008 om 13:58. Reden: Tip 2PlayMe toegevoegd
Met citaat reageren