Los bericht bekijken
  #34  
Oud 13 januari 2004, 23:11
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Re: hoe gaat het nu verder

Citaat:
Op 13-01-2004, om 23:21 heeft Vlammend dit gezegd in bericht #33
Over de discussie of dit nu wel of niet mag. Tsja. Eigenlijk vind ik dat die PIM applicaties jaren geleden als eens geupdate moesten worden. Met name contacts is ver onder de maat.
Dat de oude PIM-applicaties onder de maat waren en te lang niet vernieuwd zijn ben ik helemaal met je eens, maar dat rechtvaardigt niet dat net-wel-net-niet-illegale zaken als deze dan maar zelf "geregeld" mogen worden. Ik bedoel, ik vind ook dat ik een veel mooiere auto heb verdiend dan mijn huidige Opel Vectra 1.6i uit 1993. Maar om dan een Opel Vectra 1.8 uit een recenter jaar te stelen, alleen omdat ik vind dat ik recht heb op die update, gaat me toch iets te ver. Natuurlijk auto's en pda's liggen bijvoorbeeld qua prijs nogal uit elkaar maar dat neemt niet weg dat het principe in beide voorbeelden identiek is. Voor de duidelijkheid, ik beweer dus niet dat de update van de PIM-applicaties regelrecht illegaal is, maar, zoals Koekie ook al zegt, op het randje ligt.
Citaat:
De aanpassingen zijn absoluut niet voldoende om een nieuwe aanschaf te rechtvaardigen, dus zou een reguliere update eigenlijk gewoon gepast zijn naar mijn mening. Als er voor betaald zou moeten worden is hooguit €5,- waard en meer zeker niet. Daarvoor zijn andere applicaties gewoon beter.
Ik vind de verbeteringen blijkbaar wat groter dan jij ze vindt maar ook ik zou het "terecht" vinden als PalmOne de PIM-update beschikbaar stelt als (betaalde!) download. Ik denk alleen niet dat dat zal gebeuren; waarschijnlijk concentreren ze zich op het komende OS6-offensief.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren