Los bericht bekijken
  #15  
Oud 16 januari 2011, 17:36
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattie117 Bekijk bericht
nu heb ik nog een vraag, ik ben nogal palm addict maar ik hoor of zie echt niets van palm op de belgische markt.
is palm hier echt weg of zijn ze dat stipje op de wereld kaart overgeslagen?
ik vind het ook zo rot om een toestel in het buitenland te gaan kopen, laat staan een toestel via het internet aanschaffen
ik heb mijn treo 750 destijds in de fnac gekocht, maar daar zie ik omtrend palm ook geen beweging meer, dus ik vrees het ergste eerlijk gezegd
belg en owner van een pre en een pre plus!
werkt perfect!

MAAR: laat je gekochte pre wel activeren in het land waar je hem kocht MET een pre paid kaart van daar (met internet bundel)
Om die reden rij je dus beter naar Duitsland en koop je hem in een Duitse O2 shop, koop er ineens een pre paid sim kaart (met internet bundel) en activeren maar!

ik kocht beide pre's in Duitsland (gewoon lekker via ebay) en ging voor de pre plus effe op en af naar Duitsland voor de activatie..
Als echte palm-er moet je er dus wel effe wat voor over hebben....


Ik twijfelde tussen Duitsland en Frankrijk (wat vanuit Gent wel dichterbij is), maar daar kon ik precies geen pre paid met internet bundel vinden... (of veeeeel te duur).

kopen en geniet dus!
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren