Los bericht bekijken
  #2  
Oud 10 juli 2008, 19:34
frisser's schermafbeelding
frisser frisser is offline
Lid
Voornaam: Wilfred
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 juni 2008
Locatie: Limburgia
Berichten: 48
Waarschijnlijk is hun mail bij jou in de spam bak terecht gekomen. Ik heb de site even bekeken en er is een uitgebreide Order Tracking systeem waarbij je je email en order nummer moet ingeven. Deze krijg je normaal gesproken met de mail.
Dat je geen respons krijgt van een webwinkel eigenaar is ook vrij normaal (helaas). Nou ja normaal..... Doordat de site ook vaak wordt gestalked met spam hebben de meeste webwinkel eigenaren een apart email procedure waar je naar toe kan mailen. Meestal bij het inloggen in hun systeem - maar ik begrijp dat je deze gegevens ook niet hebt gekregen. Meestal werkt een telefoontje beter - en amerikanen zijn vriendelijk, willen je altijd wel helpen.

Gelukkig heb je betaald met PayPal - dus als er nooit iets geleverd zou zijn kun je bij hun terecht voor een refund etc. Koper heeft altijd gelijk en is extreem goed beschermd ook als dit niet zo is - kan je veel verhalen hier over vertellen..

Nou vooruit eentje dan
Citaat:
Webwinkel verstuurt een duur produkt (rond de €1000,-) met de post en er moet getekend voor worden. Klant neemt het pakket aan, plaatst netjes zijn handtekening op het papiertje van Pieter Post... prima. Allemaal blij. Helaas, klant maakt PayPal wijs dat het produkt nooit is geleverd. PayPal stort de 1000 euro terug en de webwinkel eigenaar kan met het bewijs van de handtekening fluiten naar zijn geld en naar zijn dure produkt.
Dit is geen eenmalige actie - dit is al meerdere keren gebeurd.
Ga er eigenlijk maar vanuit dat je altijd bij een bestelling een order bevestiging moet krijgen - dit kan soms lang duren omdat je credit card nog moet worden goedgekeurd. Maar hij zou altijd moeten komen.
En het niet reageren is meestal geen opzet.

Ik heb HEEL veel webwinkel gemaakt... (vandaar de 'wijsheid')
__________________
Palm Z22 ~ Treo 160 ~ Treo 600 ~ Treo 600 Orange ~ Treo 680 (2x) ~ Treo 750 (WM6)

Laatst gewijzigd door frisser; 10 juli 2008 om 19:53.
Met citaat reageren