Los bericht bekijken
  #4  
Oud 29 oktober 2008, 14:55
ejfrolich ejfrolich is offline
Senior lid
Voornaam: EJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 23 oktober 2007
Berichten: 83
Ik heb synchronisatie met evolution ooit geprobeerd op Ubuntu. Ik was daar slecht over te spreken. Het pakket is het blijkbaar niet eens met hoe ik dingen opsla. het resultaat was dat veel info verloren gaat. Ik herinner me dat alle verjaardagen dan verloren gaan. Vandaar dat ik overgestpt ben op J-Pilot.

J-Pilot heeft echter sinds kort een probleem. Het lukt niet meer op adresboeken te exporteren. Dat is erg jammer want ik kan nu niet meer het adresboek wat ik in Thunderbird gebruik updaten. Helaas zijn er steeds minder gebruikers waardoor ook antwoorden lang op zich laten wachten of gewoon niet meer komen...

Zou het dan toch zo zijn dat het langzaam onmogelijk wordt om met handhelds te werken binnen Linux zonder dat je een doorgestudeerde wizzkid bent. Palm was voor mij de ideale oplossing. Het werkt nog wel voor een groot deel hoor maar niet meer naar mijn mail kunnen doorsuizen van mijn adressen is een klein drama vind ik...

Het installeren van progjes gaat overigens veel makkelijker dan ik altijd had gedacht. Dank voor je uitleg Jurgen!
Met citaat reageren