Los bericht bekijken
  #93  
Oud 24 maart 2003, 20:27
fboecom
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Marketing Palmwijzer product

Ik heb inmiddels de tijd en energie genomen om de 2200kb even vrij te maken en de Palmwijzer+ te installeren en ik ben onder de indruk van de kwaliteit. Maar ook voor mij mogen de metros er af, die zou ik niet meer kopen zoals gezegd, om meerdere redenen.
Eerlijk gezegd ben ik er van overtuigd dat het product heel goed zou verkopen als je het via de NS balie zou kunnen kopen in zo'n mooi geel boekje. Een rijk gevoel en het past ook op diskette. Geef NS ook een euro en ze doen het vast. Dan niet meer via Internet verkopen, of via een device sleutel (zo kocht ik laatst Agendus, ook zo'n super kwaliteitsproduct, die ontsleutelt via een device code).
M.a.w. ik denk dat er een markt is maar de verkoop zal inderdaad worden gehinderd door kopieren.
Een andere trend is natuurlijk wel dat mensen internet raadplegen voor laatste niewus, vooral bij storingen in het treinverkeer. Als je daar ook nog wat aan kan doen, oef!. Heel wild zit ik even te denken aan Plucker (Avantgo killer), wat ik nu ook gebruik - als je die technologie zou kunnen gebruiken om de teletekst of (deal met NS??) af te tappen en in te bakken op je Palmwijzer!! Wel lean en mean bouwen, dan..oef dat zou een hit zijn.
Op lange termijn (als er voor Palm ooit een beetje goede browser uitkomt) krijg je natuurlijk last van GPRS en een goede browser, dan raadpleeg je gewoon www.9292ov. Tot die ook geld gaan vragen...lijkt een logische stap.
Zet'm op jongens van T2.
Met citaat reageren