Los bericht bekijken
  #83  
Oud 13 maart 2003, 13:29
fboecom
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Pas op! voor de verkeerde versie Palmwijzer

Gisteren heb ik de plusversie gedownload, vooral omdat ik deze palmwijzer wel een goed initiatief vindt en je weet nooit. Nu blijken er 2 'catches' die mij ontevreden maken. Vooral omdat ik de duurste versie heb gekocht die ik ook nog eens niet of misschien moeilijk kan gebruiken.
1. De plus versie is 2,5 Mb groot en dat memory heb ik niet meer in mijn Vx. Ik had verwacht (lijkt logisch maar nee, het stond nergens) Dat je als je de duurste versie krijgt je een soort windows progje hebt om te kiezen of je alleen de trein wilt (700kb) of ook de metro's (2500kb). Helaas... het is alles of niets
2. De updates komen gemaild naar je ingegeven email adres. Dat gaat op de 'fire and forget' manier. Als dat emailen niet lukt - jammer dan. Geen update voor jou. Er is geen web site van T2 waar je je data kunt wijzigen - stel dat je een emailadres moet sluiten vanwege spam of zo??

Ik wil nu mijn 2,5 Mb - 25 euro versie wel kwijt. De 6 euro versie zou ik wel downloaden.
Inruilen zal vast wel niet kunnen, een email adres, www adres etc heb ik niet van T2, dus wie biedt?

Logische tip voor T2 als jullie nog meeluisteren: 1.: Nog duidelijker bij bestellen de randvoorwaarden weergeven van de Plus versie; 2. Maak zo'n Windows data selector - dat moet niet zo moeilijk zijn 3. Maak een customer web site waar ik mijn email adres kan editen en 4. email een week van te voren dat je een update gaat uitbrengen.
Met citaat reageren