Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 september 2007, 16:06
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Nieuw gevalletje keuzestress

Ik heb het er al eens eerder over gehad. Het luxe probleem dat keuzestress heet: smartphone of combinatie handheld/gsm ?

Maar nu heb ik een nieuwe. Ik ben vervent (verwend?) Palm OS voorvechter. Was aan het rondkijken voor vervanging van mijn Treo 650. Weinig opties: Treo 680 of mogelijk een Xplore toestel ? Op E-bay heb ik me er toe laten verleiden op een Treo 705v te bieden en die heb ik 'gewonnen'. Hoera ! , of juist niet ?

Ik heb hem nog niet eens binnen. Maar eerst dacht ik om hem te ruilen tegen een 680 of weer te verkopen. Maar al surfende zie ik toch ook wel de voordelen van het toestel t.o.v. de 680. Zeker met WM6 wil ik het toch wel eens proberen. Groot nadeel vind ik dat synchronisatie onder Linux lastig lijkt en ik weer meer met Windows op mijn Notebook zal moeten werken.

Maar het allergrootste nadeel is wel de emotie die gepaard gaat met het verlaten van het Palm OS en de mij vertrouwde applicaties. Wie kan mij iets vertellen over zijn/haar ervaringen mbt deze overstap ? Ik hoor graag wat pro's en con's.

Coen
(die er verder van overtuigd is dat zijn eigen ervaringen met de 750 de doorslag zullen geven)
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren