Los bericht bekijken
  #43  
Oud 13 maart 2005, 18:21
AYE's schermafbeelding
AYE AYE is offline
Persona non grata
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-NX73V
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Locatie: Somewhere over the rainbow
Berichten: 232
Citaat:
Op 13-03-2005, om 17:59 heeft Ce dit gezegd in bericht #42


Ik heb het over de betere leesbaarheid van een VGA scherm zo uit de doos daar jij zegt "....dus zonder extra software, heb je m.i. je geld weggegooid want QVGA is in dat geval net zo goed". Daarmee ben ik het dus volstrekt oneens. Mijn plaatje met de Palmclub webpagina had tot doel dat VGA MET hack ook zinvol is met bijv. surfen.

bijgaand een rechtstreekse vergelijking. Als jij het verschil eigenlijk niet ziet geef ik het op
Ik zie het verschil prima. Je haalt mijn verhaal wel een beetje uit de context.

Ik denk dat als je, en let op wat ik nu schrijf, uitsluitend standaard (out of the box) VGA gebruikt het extra dat die VGA-PPC kost weggegooid geld is, en je dus net zo goed een QVGA PPC kunt aanschaffen met bijv. WM2003SE zodat je wel de landscape-mode (ook errug fijn, vind ik) hebt, bijv. een DELL X30 Dat is dan een betere investering. Daar moest ik zelf ook flink over nadenken vooor m'n $499 of $299(X30) "VGA en landscape, of QVGA en landscape" Ook al vanwege het feit dat M$ niet de *real* VGA-mode ondersteund, en dus gebruik moet worden gebmaakt van hacks om deze in te schakelen.

AYE.