Los bericht bekijken
  #5  
Oud 13 december 2003, 17:17
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Bedankt voor het opschrijven van je ervaringen, hovingh!

Citaat:
Ik mag me vergist hebben maar de levensduur van de batterij van de Tungsten|E is 4 dagen terwijl die van de TJ-35 10 dagen is. Hoewel ik de aangegeven 4 dagen moeilijk voorstelbaar vond was het voor mij doorslaggevend.
Het is erg moeilijk te zeggen hoe lang de gebruiksduur nu precies is van een handheld. Reviews gaan vaak uit van backlight op vol, en dan zo lang mogelijk aan. Maaja, de backlight van de Tungsten|E op vol verbruikt echt veel meer dan de backlight van de Sony Clié TJ35 op vol. Fabrikanten gaan vaak uit van een half uur per dag aan, ja, dan kom je wel op 10 dagen. In de praktijk blijkt er niet zoveel verschil te zitten in de batterijduur van de TJ35 of de Tungsten|E.

Citaat:
Als nadeel, maar dat zal Palm-eigen zijn vind ik de onoverzichtelijkheid van de aanwezige bestanden op de handheld (geen directory-structuur zodat je weet welke bestanden bij welk programma hoort).
Dat is inderdaad een nadeel, maar pas in hele specifieke gevallen zul je er denk ik last van hebben. Heb je op Palmgear.com al gekeken naar het programma Filez (freeware)? Of naar een launcher zoals ZLauncher, met ingebouwde filebrowser? Vaak kun je dan aan de CreatorID zien wat bij waar hoort. Met Filez en ZLauncher is wél op de memorystick met directorystructuur te browsen.

In ieder geval leuk dat je een Palm gebruikt. Als je nog meer wilt weten over wat ik hierboven over bestandsbeheer heb neergeschreven kun je het best de zoekfunctie even gebruiken en wat threads doorlezen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren