Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 februari 2008, 21:01
ExitPalm? ExitPalm? is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 11 februari 2008
Berichten: 17
Help ! Wat nu na Palm (Treo 650) ?

Beste leden,

Ik ben een trouwe Palmgebruiker, na V, m505 nu bijna 3 jaren een Treo 650. Alleen merk ik dat het apparaat me steeds meer gaat tegenstaan, m.n. de spontane resets vind ik erg irritant. Zeker als je met een relatie aan het telefoneren bent.... momenteel heb ik mijn simkaart in een aparte telefoon gedaan en gebruik ik de Treo voorlopig maar als pda... dus weer aan het sjouwen met 2 apparaten. Dus terug naar af.

Heb een tijdje gekeken naar een ander apparaat, maar kom er niet goed uit. Had een sterke voorkeur voor de Treo 750(v) maar hoor en lees daar toch niet zulke goede berichten over. Vodafone levert de 750v niet eens meer uit i.v.m. "klachten" die ze over het apparaat hebben....

Wat ik zoek is een pda/smartphone waarmee ik kan bellen (wil wel graag goede telefoonfunctionaliteiten en -kwaliteit) synchroniseren met outlook (agenda!, niet eens zo zeer de mail), mijn taken kan bijhouden en af en toe een memootje kan maken. Hecht wel waarde aan een volwaardig toetsenbord. Andere toeters en bellen (mp3, camera, spelletjes) hoeven niet echt.

Van verschillende pda-gebruikers hoor ik dat ik Palm moet los-/verlaten, die hebben hun beste tijd gehad. Concurrenten hebben niet stil gezeten en schieten nu Palm voorbij.... Een merk als HTC schijnt kwalitatief erg goed te zijn, erg stabiel en tegenwoordig met WM6. Qua vormgeving (=persoonlijk) bij de tijd, handzaam, snel en met mooi display.

Help me !!! Help deze wanhopige zakelijke pda gebruiker ......
Met citaat reageren