Los bericht bekijken
  #25  
Oud 17 september 2013, 10:21
Gespy's schermafbeelding
Gespy Gespy is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 27 april 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 139
Eindelijk doet de App Catelog het op m'n Veer! Ik heb het hele weekend van alles geprobeerd om de App Catelog aan de praat te krijgen, maar na iedere download kreeg ik 'Install Failed'. Ondertussen zag ik op het WebOS Nation forum steeds meer meldingen komen van mensen die hetzelfde probleem hadden. Het bleek dus dat de datum terug zetten truc niet meer werkt om de App Catalog Update (met het nieuwe certificaat) te installeren.

Gisteren was het eindelijk toch iemand gelukt om de update te installeren. Daarvoor moet je eerst een patch installeren, welke ervoor zorgt dat als een ipk gedownload wordt van de App Catalog, dat deze niet verwijderd wordt na het installeren. Dan kan je de App Catalog Update ipk overhalen naar je PC en installeren met WebOS QuickInstall. Daarna moet de App Catalog weer werken met het nieuwe certificaat.

Ik heb vanmorgen die patch geïnstalleerd en heb toen de App Catalog Update gedownload om de ipk file te bemachtigen. Na het downloaden verwachtte ik dus weer de 'Install Failed' melding, maar ik kreeg de melding 'App Catalog Update Installed' melding! Nu kan ik weer Apps installeren van de App Catalog, zonder dat ik de update geïnstalleerd heb via QuickInstall?!? Vreemd, maar ik ben blij dat hij het weer doet.
Met citaat reageren