Discussie: PDAshop.nl
Los bericht bekijken
  #19  
Oud 19 oktober 2006, 13:35
John van der Velden John van der Velden is offline
Junior lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 22 september 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 6
Hier mijn recente ervaring:

Tijdens mijn vakantie hield mijn Palm Lifedrive er plotseling mee op. Jammer, want op dat moment had ik opeens niets meer: geen adres- en andere gegevens, geen spelletjes en ook geen TomTom.
Meteen terug ben ik op 25 augustus naar de PDA-shop gegaan en daar werd al aan de balie vastgesteld dat de harde schijf het begeven had. En dat een week nadat mijn eenjarige garantie was verlopen.....
In eerste instantie vond de PDA-shop, omdat de garantie was verlopen, dat ik zelf naar Palm moest om verhaal te halen. Na mijn stellige verweer dat ik de PDA-shop voor mijn kapotte Lifedrive wilde aanspreken gingen ze overstag en liet ik de Lifedrive in Rotterdam achter.
Op 30 augustus meldde de PDA-shop dat de Lifedrive voor reparatie naar Palm was gestuurd en op 6 september kreeg ik hem weer thuisbezorgd via de post. Keurig verpakt en zonder rekening en voorzien van een nieuwe harde schijf!!
Ik was altijd al zeer tevreden over de snelheid van werken door de PDA-shop en dit maakt dat ik zeker nog vaker bij de PDA-shop zal winkelen!
Met citaat reageren