Discussie: smartphone???
Los bericht bekijken
  #25  
Oud 18 januari 2009, 21:33
nlspek04 nlspek04 is offline
Senior lid
Voornaam: Paul
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Utrecht
Berichten: 92
Over het gebruiken van de agenda tijdens het bellen: dat blijft lastig. De hele dag met zo'n knipperend blauw lampje in je oor lopen is bij mij op het werk niet bevorderend voor de sociale integratie. Meestal is het "één momentje, ik kijk even in m'n agenda". Wat dat betreft was m'n losse Palm 500 handiger. Hoewel ik daar dan wel vaak tegen nekkramp aanzat om m'n handen vrij te hebben en wel door te bellen.

Over het WebOS; het lijkt me dat het uitgaat van een cache als het off-line is en de boel bijwerkt als er een dataverbinding op te zetten is. Anders wordt het een interessante rekening als je je telefoon een keertje naar Spanje meeneemt.

Aan de andere kant; het kan ook "erger". De Facebook applicatie van Palm (Treo 680 en Centro) is misschien wel een voorproefje. Daar is (ondermeer) een "Contacts" scherm waar namen en telefoonnummers on-line uit Facebook worden gehaald en direct kunnen worden gebeld. Ook deze applicatie werkt met een cache, maar alleen om de performance te verbeteren. Het progje werkt niet off-line.
__________________

I will live forever or die in the attempt

Laatst gewijzigd door nlspek04; 18 januari 2009 om 21:41.
Met citaat reageren