Los bericht bekijken
  #33  
Oud 01 november 2005, 16:10
Kaysar Kaysar is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 05 augustus 2001
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 35
Smile Treo 650 en Pocket Internet Totaal (T-Mobile)

Zoals enkelen van jullie wellicht weten ben ik sinds kort ook de eigenaar van een Treo 650. Deel van de ´gok´ die ik nam om toch voor de Treo 650 te gaan was het gevecht met T-mobile i.c.m. hun Pocket Internet Totaal voor 9,50 of 9,95.
Het heeft twee dagen geduurd, maar nu is het zover, ik heb mijn zin gekregen. Op de officiële lijst staat de Treo nog niet. De eerste twee KS medewerkers waren dan ook niet erg behulpzaam, ´het kon absoluut niet werken, nee echt niet´. Bij mijn derde poging kreeg ik de KS medewerker zover dat hij met de technische dienst contact opnam en toen gebeurde het: ´Ja, het kan´. Welgeteld vijf minuten later had ik de bevestigings sms. Bij het instellen van GPRS kon ik de ingebakken instellingen (t-zones GPRS) van T-Mobile niet goed aanpassen. Er bleven de hele tijd maar drie letters staan bij de invulvelden ook al had ik ze aangepast, je ziet dan bijvoorbeel staan ´tmo´ ipv ´tmobile´. Nadat ik een nieuw GPRS account heb aangemaakt gaat het als een trein, whoohoo!
Met citaat reageren