Los bericht bekijken
  #21  
Oud 29 september 2005, 19:15
schooierd's schermafbeelding
schooierd schooierd is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Dat moet uiteraard geen probleem zijn.

GPRS connectie is GPRS connectie
*uche* daar zou ik nog maar niet al te zeer vanuit gaan. T-Mobile hinkt nogal op twee gedachten lijkt het (lees: ze hebben absoluut geen eenduidig beleid wat dat aangaande). De reden is wel plausibel: een contract is bindend (je sluit zo'n additioneel data-abonnement voor 1 á 2 twee jaar af, in de regel), en mocht "jouw" constructie tóch niet naar wens functioneren (geen stabiele werking etc.) dan mag De Klant toch vrolijk 12 x € 9,50 of 24 x € 9,50 blijven betalen, zonder daar iets zinnigs voor terug te krijgen .
Ik zie het gezanik al voor me in de diverse fora: da's lekker, T-Mobile wil m'n contract niet ontbinden, en wil mij niet verder helpen met m'n GPRS-verbinding op m'n toestel van provider X..

Deze data-bundel is mij in elk geval op het lijf geschreven, en zou zeker een reden kunnen zijn om over te stappen naar T-Mobiléééé. Maar dan niet met zo'n MDA, SDA, ABS, EHBO of hoe die T-M bouwsels mogen heten. Dus een beetje flexibiliteit van T-Mobile (met voor de "eigenwijze types" die niet met de voorgeschreven / geadviseerde toestellen willen werken een eigen schuld, dikke bult-clausule) zou welkom zijn .

Laatst gewijzigd door schooierd; 29 september 2005 om 19:21.
Met citaat reageren