Los bericht bekijken
  #117  
Oud 10 maart 2007, 12:51
Mattijzz Mattijzz is offline
Loyale palm gebruiker
Voornaam: Mattijs
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 197
Stuur een bericht via MSN naar Mattijzz
treo 650

Mijn 650 gebruik ik dagelijks en is onmisbaar. De volgende programma's gebruik ik het meest.

Allereerst: Datebook 6, een alleskunner op agendagebied. Stabiel, handig en uitstekende support.

Tomtom: de beste routeplanner voor Palm. Kan op mijn Treo 650 resets veroorzaken in de loop van de dag. Dit komt doordat ik eerst de dbcache moet legen wil tt kunnen lopen. Dit komt de stabiliteit niet ten goede op mijn 650.

Stockmanager: aandelen bijhouden via gprs en conduit. prima. Wanneer komt de hi res?

Chatopus: toppertje op chatgebied. werkt met jabber server en ondersteund dus alles chat protocollen zoals msn, icqm yahoo etc. Werkt op de achtergrond en is stabiel. heeft berichtengeschiedenis, je kan profielfoto's zien, kleine footprint. Helemaal geweldig.

Verder versamail, omdat chattermail bij mij geen attachements kan downloaden (raar!) en omdat andere mailprogrammals geen conduit hebben. Jammer mail kan beter dan met Versamail.

Ik ben vaak in de auto en luister graat naar audiobooks via audibleplayer (audible.com) en pockettunes. Podacast die ik beluister zijn automatische binnengehaals met quicknews. Een rss of news reader die ik elke dag gebruik in een pauze om het nieuw op verschillende gebieden door te nemen.

Op spelgebied: Sky Force, prachtige shooter en NesEm (nes emulator) voor donkeykong, pacman, bomberman....etc

En dan niet onbelangrijk: worldclock zorgt ervoor dat ik op tijd wakker wordt.

Systeemtechnisch progjes zijn reset doctor (helaas nodig door resets ), phone technician (goede extra phone functionaliteit), Zlauncher (onmisbaar mede door apps draaien vanaf Secure Digitalcard), uninstall en claenup (progs om je palm schoont te houden), Volumecare (om het geluid van diverse bronnen en apps te regelen). Dus nogal wat om de treo mooier, handiger en stabieler te maken.

Als mijn treo niet af en toe een reset nodig heeft, was ik helemaal tevreden met deze alleskunner. Deze progs zijn stabiel in ieder geval...mijn complimenten aan alles developpers die het palmos bruikbaarder en plezieriger maken!.
Met citaat reageren