Los bericht bekijken
  #115  
Oud 01 maart 2007, 11:14
Phobophile Phobophile is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 24 december 2005
Berichten: 79
Op een Z22 kun je heel wat minder dan op een TX of Treo, maar toch heb ik voor mijn eenvoudige behoeftes ook een paar mooie programmaatjes in gebruik.

Address XT:De standaard app 'Contacts' vind ik echt waardeloos. Bij te weinig ruimte breekt Contacts zowel de voornaam als achternaam af. Alle entries worden zo slecht herkenbaar. Bovendien is het niet mogelijk om contacten op voornaam te sorteren.
Enfin, veel geprobeerd, maar Address XT is absoluut het beste programma wat mij betreft. Weinig toeters en bellen, maar ik zie mijn contacten weer keurig netjes, gesorteerd op voornaam en in een iets handiger font waardoor er meer info op het schermpje past.

MegaClock:Allerhande tellertjes e.d. Kan niet zeggen dat ik het vaak gebruik. Maar je zult het maar nodig hebben.

SplashID:'Gevoelige' informatie versleuteld opslaan. De versleuteling schijnt zeer sterk te zijn en het ziet er leuk uit.

SplashShopper:Zeer handig progje om de boodschappen bij te houden. Erg praktisch is het gebruik van 'quicklists'. Voor een bepaald gerecht kies ik de bijbehorende quicklist en alle ingrediënten staan op het boodschappenlijstje.

Undupe:Na een hoop geklooi zat m'n Palm vol duplicates. Undupe maakte er korte metten mee.

Laatst gewijzigd door Phobophile; 01 maart 2007 om 14:26. Reden: Beetje veel emoticons...
Met citaat reageren