Los bericht bekijken
  #12  
Oud 08 december 2010, 20:20
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gieltjes Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben een nieuwe palm gebruikers heb een palm pre2. Ik heb oa Navit naar de palm gecopieerd via mijn pc. Maar hoe kan ik Navit installeren? Kan bv geen file browser vinden. Vind wel iets op internet bv FileZ.prc maar ook deze file kan ik maar niet via mijn plam vinden.. Kan iemand mij op weg helpen?

Alvast vriendelijk bedankt

Rene
Hangt af van wat je wilt en kan. Op de Pre zelf kan je doc etc files binnen de office app zien. Verder nog geen file browser op de pre zoals eerder al is geantwoord.

Maar als je de Pre 'echt' wilt 'bekijken', kan je dat op een PC doen. Kijk bijvoorbeeld naar WinSCP. De service op de Pre 2 is een linux app en die draait ook op de Pre 2. Dit is echter alleen voor ontwikkelaars lijkt mij. Dus als je dat wilt en kan, kan ik je SCP aanraden met SSH op de Pre.

Dan is er ook nog Quick install op de PC, geen echte file browser, maar wel een Linux command line van de Pre op de PC. Dat deel van QI is, lijkt, mij ook echt voor ontwikkelaars.

====Edit:
Was bijna vergeten: via een USB kabel kan je op de PC ook de office, plaatjes , screenshots files op het gebruikers deel van 'disk' zien.

Laatst gewijzigd door Dick99999; 09 december 2010 om 06:25. Reden: USB files
Met citaat reageren