Discussie: Tungsten of Clie?
Los bericht bekijken
  #105  
Oud 27 december 2002, 12:46
Magma
Guest
 
Berichten: n/a
Bluetooth

Hoewel ik in het trotse bezit ben van een T625C kijk ik toch met enige aandacht naar de Tungsten. En eigenlijk alleen vanwege de geintegreerde BlueTooth functionaliteit. Ik heb de T625c gekocht met het idee om er ooit de BT stick er bij te kopen zodat ik mijn Clie makkelijk en simpel met mijn GSM kon combineren. Dat ik daarvoor de MS moest switchen ('data'-stick <-> BT-stick) nam ik voor lief. Maar waar ik mij toen ter tijd dus wel enorm op verkeken heb (te naief?) is de (in mijn ogen) nog steeds belachelijk hoge prijs van deze BT stick, namelijk € 225,= (bij de sonystore) . Ik ben dus nog steeds op zoek naar BT functionaliteit voor mijn Clie, maar weiger dus om die stick voor die prijs te kopen.

En dan verschijnt er "opeens" een Palm met een hires kleurenscherm, geintegreerde BT en OS5. Een PDA dus die ik toen eigenlijk wou hebben maar nog niet voor handen was. Ik heb de Tungsten nog niet in mijn hand gehad (sterker nog, nog niet eens IRL gezien) dus kan er eigenlijk niets over zeggen (hoe scherp is het scherm, hoe verhouden de kleuren van het scherm zich tegenover het in mijn ogen toch fletse palet van de t625, hoe ligt ie in de hand etc) maar toch... Of komt Sony binnenkort nog met een leuke T625 / T675 opvolger met geintegreerde BT ? Ik weet het niet maar moet wel zeggen dat Palm met het uitbrengen van Tungsten er toch voor gezorgd heeft dat ik nu ook naar de Palm machientjes kijk en niet alleen maar naar de Clié's. Trouwens, de MP3 functionaliteit van een PDA kan mijn persoonlijk eigen gestolen worden, daar zijn andere apparaten veel beter in. Maar ja, ieder heeft zijn eigen verlanglijstje...

Tot zover mijn mijmeringen....
Met citaat reageren