Los bericht bekijken
  #211  
Oud 26 april 2006, 19:42
Marc G
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Update naar Treo650-1.20-Ena

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice
Wat mij wel opviel was dat de update niet meer dan 15 seconden na het synchroniseren van de bestanden op de Treo in beslag heeft genomen. Ik vond het erg snel gaan.

Ik zou iedereen adviseren om eerst een backup van de gegevens te maken, dan een nieuwe gebruiker aanmaken enkel voor deze update (bijvoorbeeld Treo Update), daarna updaten, opnieuw hard reseten en opnieuw synchroniseren (dit keer met de oude gebruikersnaam) om de gegevens terug te zetten.
Zoals reeds eerder gemeld heeft bovenstaande tip van Blue Voice mij erg geholpen. De update naar 1.20-Ena is me uiteindelijk gelukt.
Ook Tom Tom werkt weer. Eerst het originele SD kaartje van de benelux erin, daarna een aantal preferences instellen en alles werkte (ik hoefde mijn benelux activerings code niet in te geven). Daarna mijn europa SD kaart erin en die hikte wel op de 15 cijferig activerings code. Deze had ik gelukkig bewaard.
Maar zoals altijd heb ik toch wat vragen.
1) Ik heb nu het gevoel dat het synchroniseren met mijn PC factoren langszamer gaat dan voor de update. Hebben jullie ook deze ervaring? Ik krijg een hele lange log file met de volgende twee message in een andere kleur:
Eerst een lange waslijst met instelled files en dan
Restore synchronization failed
Lange lijst met backing up en dan
Backup synchronization failed

HotSync Error: Connection is lost (6410).
Heeft iemand een tip?
2) Tijdens synchroniseren krijg ik de volgende opmerkingen
- Already exists: C:\Palm\----\backup\ConnectionMgr50DB.PDB
Wat raden jullie aan te doen. Kom op internet tegen dat je hem gewoon kan deleten. Kan iemand me uitleggen wat ConnectionMgr50DB.PDB is?
Alvast bedankt
Met citaat reageren