Los bericht bekijken
  #25  
Oud 10 november 2008, 09:34
Pasulu Pasulu is offline
blijft toch Palm-adept
Voornaam: Paul
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 145
Zijn er gebruikers op dit forum die ook bij Rabo Mobiel prepaid zaten, en daarna de overgang van het Orange naar het KPN netwerk hebben mogen meemaken?

Zo ja, dan wil ik graag weten of ze net zulke slechte ervaringen heb meegemaakt als ik. Ik zal niet op ieder detail ingaan, maar als beltegoed 'zomaar' verdwijnt, als gestort beltegoed pas na 3 of 4 maanden wordt toegevoegd (en er dan nog steeds niet blijkt te zijn waardoor ik al maanden niet kan bellen/internetten), als de helpdesk niets doet en na vele malen bellen zelfs weigert om het bovenstaande te escaleren, als de functionaliteit van RM's website (voor overzicht van kosten/beltegoed etc) compleet vervalt, en als ook de klachtencoordinator na een maand een volslagen ontoereikende reaktie geeft, dan denk ik dat ik mag spreken van wanprestatie een slechte service.

Ik hoop dat mijn probleem een incident is, maar ik wil de Palmclubbers graag waarschuwen, en hoor graag de reaktie van anderen die ook bij RM Prepaid zitten. Zelf ben ik overgestapt naar een andere provider.
Met citaat reageren