Los bericht bekijken
  #9  
Oud 22 mei 2007, 08:40
rvandijk84
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
Even een kleine opmerking: ASP/PHP heeft niets met de client te maken.
Scherp gezien! Ik heb het inmiddels aangepast..

Om nog even te reageren op Frans zijn bericht, inmiddels bevindt mijn project zich in de fase waarin nu nog alle mogelijke opties open staan om vervolgens daaruit knopen gehakt zullen worden. Ik weet niet hoe het met de browser van een Palm zit maar gisteren heb ik met mijn stagebedrijf de nieuwe website van het stagebedrijf getest op de SE K800i smartphone (met Access Netfront als browser als ik het goed heb). De website werd verrassend goed weergegeven ondanks technieken als AJAX en ASP om veel elementen weer te geven.
De vraag is nu dan ook een beetje, en hier ga ik zodadelijk tijdens het eerste overleg met de klant antwoord op krijgen, of ze niet juist een innovatieve weg in willen slaan met hun 'mobiele' website? Ik heb dus het idee dat er met veel PDA's en smartphones al een hoop mogelijk is als het gaat om dynamische content en iets meer geavanceerde inhoud.

Maar goed, de klant is koning dus eerst zijn ideeen en opvattingen afwachten. Ondertussen hoor ik graag nog meer van jullie ervaringen
Met citaat reageren