Los bericht bekijken
  #5  
Oud 27 april 2008, 12:37
Phobophile Phobophile is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 24 december 2005
Berichten: 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjuterdetuut Bekijk bericht
Hoi Phobophile,

Bedankt voor je reactie!
De reden dat ik vraag naar een PDA zonder telefoon is dat het me lastig lijkt om dat wat ik tijdens een gesprek afspreek, gelijk te kunnen noteren. Dat kan dan denk ik alleen wanneer ik het gesprek op de speaker zet om op het scherm te kunnen kijken. En dat is niet bij elk gesprek even wenselijk.

En ik ben bang dat wanneer ik ophang, ik ergens anders door wordt afgeleid waardoor ik niet gelijk invoer wat ik net heb afgesproken. En dan denk ik er later vaak ook niet meer aan. Zo snel gaat het namelijk. Dit weet ik doordat ik nu de agenda van mijn mobiele telefoon gebruik en daar gaat het nog al eens mis. Nu neem ik ook altijd een notitieblokje mee, maar dat is niet overzichtelijk. Ook niet omdat ik hem nog al eens vergeet en er dus meerdere in gebruik heb (wat duidelijk niet werkt).

Maar misschien heb je gelijk en moet ik het gewoon proberen. Je hebt zo inderdaad alles bij je en kan ik niet 1 van de 2 vergeten mee te nemen. En dat van de snelheid van het besturingssysteem zal ik in de gaten houden. Thanx!
Een goed argument. Zelf heb ik het probleem niet eigenlijk, maar dat kan voor iedereen anders zijn.
Maar, hoe je het ook wendt of keert, om echt plezier van het apparaat te hebben zul je 'm in ieder geval altijd bij je moeten hebben. De zomer is in aantocht, heb je bijvoorbeeld ruimte in je zomerjas om een telefoon en PDA mee te nemen?
Wat verder nog iets is om in de overweging mee te nemen, is het volledige toetsenbord van voornoemde apparaten. Ik vind het buitengewoon prettig om de stylus nauwlijks te hoeven gebruiken. De navigatieknop en het toetsenbordje op de Treo werken namelijk erg goed.
Met citaat reageren