Los bericht bekijken
  #2  
Oud 20 juni 2011, 14:58
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Hallo,

Omdat ik Outlook 2010 gebruik voor mijn Contacts en Agenda en niet wilde overstappen naar Google Calendar, heb ik na aanschaf van mijn Pré (Classic) gekozen voor het betaalde Chapura PocketMirror. Ik heb hier tot nu toe geen spijt van gehad. Klein nadeel is dat je de taken en memo's van Office alleen terug kunt vinden in PocketMirror zelf (dus die komen niet in de Tasks en Memo's van de Pré zelf terecht. De agenda items en contactpersonen komen overigens wel keurig in de Calendar en Contacts. De synchronisatie werkt via de WiFi, dus je moet wel een behoorlijke ontvangst in de buurt van je desktop PC hebben. Het synchroniseren moet je handmatig doen vanuit de PocketMirror app op de Pré of via de gelijknamige PocketMirror Desktop component op je PC.
De eerste keer synchroniseren kost wel even wat tijd, afhankelijk van de hoeveelheid gegevens in Outlook. Daarna is de dagelijkse sync een kwestie van seconden.
De support van Chapura is goed. Hoe PocketMirror omgaat met WebOS2 kan ik niet zeggen...
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren