Los bericht bekijken
  #14  
Oud 16 oktober 2009, 15:39
remco remco is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: omg. Den Haag
Berichten: 131
1) ten aanzien van die conversie: Met de Palm Desktop kun je je adressen e.d. exporteren naar een formaat dat je dan wel weer op een ander platform ingelezen krijgt. Met de Palm Desktop for Clie kun je kiezen tussen exporteren als VCARD file, TAB separated of CSV. Daar kun je dan alle kanten mee uit.
Zo heb ik een deel van mijn adresboek in mijn Siemens DECT telefoons geimporteerd gekregen.
Andere applicaties zoals Strip (waarmee je je passwords encrypted opslaat): dat wordt idd lastig.

2) Ik heb nog steeds een Nokia 6310i van mijn werk en die SMS't braaf mijn TH55-berichtjes. Met mijn prive Sony C902 krijg ik het onmogelijk aan de praat. Elke hint wordt zeer op prijs gesteld want vroeg of laat zal ik helaas afscheid moeten nemen van de nokia

Trouwens, Als multi-purpose PDA vind ik na al die jaren nog steeds de TH55 onverslaanbaar. Wifi, BT, prima scherm, uitstekende MP3, stevig gebouwd en lange batterijduur. Als iemand nog een mooie heeft liggen, wil ik die wel kopen als reserve, mits de prijs OK is.
__________________
Groetjes, Remco

rb_spam@xs4all
Met citaat reageren