Los bericht bekijken
  #6  
Oud 20 januari 2009, 17:15
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deMol Bekijk bericht
Of het inderaad de oplossing is betwijfel ik.Volgens mij maakt "CameraLibcamL" deel uit van het OS en dus zul je straks wel ergens anders een probleem gaan krijgen. Het "zomaar" wissen zonder te weten wat je wist kan natuurlijk nooit de oplossing zijn
zomaar wissen is een beetje veel gezegd.
dit bestandje is er opgekomen nadat de sync er alles van de treo 680 had opgezet, nu zie ik dat het bestand niet op centro voorkomt, dus kon het veilig weg.
Camera werkt nu perfect... zonder enige probleem of foutmelding...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deMol Bekijk bericht
[/u]Echter ga ik ervanuit dat als je een hardreset uitvoert dat het bestand weer teruggezet wordt vanuit het ROM.Ook vond ik nog dit
"
Voorbeeld: Upgrade de camera-applicatie (die standaard te veel stroom verbruikt): CameraLib-camL v.3.0 naar v.3.1", link
misschien is er een andere centro gebruiker die even kan nakijken of die camerLib er dus wel standaard opstaat?!
Volgens mij niet, daar deze niet terug op het apparaat kwam na een hard reset , nog bij een sync.
Iemand die dit kan bevestigen?


voor mij is het probleem opgelost, gelukkig!
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren