Discussie: Falch.net
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 12 januari 2007, 00:50
Bahazzie
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia Bekijk bericht
Falch.NET is sinds eind 2003 niet meer in de lucht. Je kan beter uitkijken naar een andere ontwikkelomgeving, zoals CASL, HB++ of CodeWarrior.
Bram en Gerard, bedankt. HB++ ben ik mee bezig, maar ik ben Borland CB gewend en goed thuis in C. PRC tools heeft echter geen "visual" schil, Falch bood die juist, dat leek me nou het mooie. En er was vroeger een gratis demoversie van te downloaden.

Het blijft toch lastig hoor, een goede C ontwikkelomgeving voor Palm te vinden. Wat er gratis beschikbaar is, is erg hoogdrempelig en dwingt je veel tijd te steken in nutteloze dingen zoals textueel uitschrijven van gui elementen en eindeloos uitspellen van handlers. Kom op, dat is allemaal toch eenvoudig te automatiseren! Zonde voor de Palmwereld, ik weet zeker dat er anders veel meer mooie gratis apps geschreven zouden kunnen worden. Ik snap ook niet dat Palm niet een gratis visual development omgeving beschikbaar stelt, op het niveau van Borland C++ Builder of Visual C++. Dat is toch in hun belang zou je denken.

Bekeken tot nu toe:
- HB++
- PRC Tools
- Palm developer suite
- Onboard C (best mooi eigenlijk, maar ja, wil natuurlijk op desktop ontw+testen)

Met vriendelijke groet,

Bas.

Laatst gewijzigd door Bram; 09 april 2018 om 14:59.
Met citaat reageren