Los bericht bekijken
  #17  
Oud 30 januari 2006, 22:46
Joost van Bruggen Joost van Bruggen is offline
Lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 04 januari 2006
Berichten: 40
Ook ik ben erg blij met mijn Palm TX. Ik gebruik hem vooral voor het lezen van pdf-bestanden (via Repligo!) en andere teksten (via eReader, Plucker, TomeRaider3 en DocsToGo), email, af en toe een spelletje, navigatie zonder gps (ViaMichelin 4!), agenda en mp3.

Het batterij-verbruik valt me heel erg mee... ik heb hem nog nooit onder de 70% gehad. Ik laad hem wel dagelijks op, via de USB-kabel!

Het scherm is prachtig! Het hoesje dat er bij zit voldoet prima, terwijl het niet lomp is. Het interne geheugen is groot genoeg, mits gebruik wordt gemaakt van een SD-kaart voor heel grote bestanden zoals maps.

De software die er bij zit is ook super! DocsToGo, pTunes, VersaMail, zelfs Blazer is wel ok.

Nadelen:
1) heel hoge piep die te maken heeft met het scherm (op te lossen met warpSpeed, maar daar wil ik niet voor betalen).
2) Blazer doet soms er lang over een time-out; dan gebeurt er dus niks en kun je ook niks doen... interrupts in het algemeen gaan niet helemaal vloeiend... bijvoorbeeld ook bij PalmPDF: er wordt iets gerenderd en dat duurt me te lang -> dan wil ik dat kunnen stoppen, direct, door bijvoorbeeld op de Home knop te drukken.
3) ik heb 1 keer gehad dat het geluid het niet meer deed. Er kwam geen enkel geluid meer uit de speaker -> softreset -> opgelost.
4) minime vertraging (hooguit een seconde) na het aanzetten (eigenlijk een beetje gezeik). In die tijd is de Palm nog aan het opstarten en reageert hij niet direct...
Met citaat reageren