Discussie: Nieuw model palm?
Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 juni 2005, 08:41
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Geen probleem hoor deze thread. Altijd aardig om weer eens te horen/lezen wat mensen verwachten.

Een fraaie lijst specificaties, maar ik denk dat gezien het tempo van bijvoorbeeld Skype en het uitrollen van WiFi hotspots, afgezet tegen het moeizaam op gang komen van UMTS we eerder WiFi kunnen verwachten voor het telefoondeel.

Verder ben ik via de Tungsten|T (nog steeds mijn favoriete model, lekker klein) en een half jaar de Tungsten|T3 (vooral de hoeveelheid geheugen was fijn) nu uitgekomen bij de Treo 650 en ik durf te stellen dat jij dat toestel ook kan gaan waarderen als je er eenmaal een tijd mee hebt gewerkt. Ik heb de stylus bijna niet meer nodig en de hoeveelheid geheugen is geen probleem.

Mijn wensen:
- vormgeving van de Treo 650 en uiteraard de eenhandsbediening zoveel mogelijk doorvoeren, ook in software van derden;
- een betere camera, want dit blijft leuk voor snapshots, maar meer ook niet;
- als die antenne eraf kan in een volgend model ben ik ook blij;
- meer geheugen, niet nodig, maar wel lekker om daar niet over na te hoeven denken;
- WiFi: ik heb er nu geen behoefte aan, maar ik zou het zeker gaan gebruiken als het ondersteund gaat worden.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren