Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 oktober 2006, 16:53
Brutus's schermafbeelding
Brutus Brutus is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 25 november 2005
Berichten: 38
Digitale "geheugensteuntjes"

Ik heb me redelijk suf gezocht naar een programmaatje voor mijn Palm, maar kan eigenlijk niets vinden wat ik zoek. Ik zou graag een programmaatje hebben waarin ik keywords kan opslaan en daar dan een definitie aan toe kan kennen. Eigenlijk een soort woordenboek, maar dan zelf te vullen. Ik wil er liefst ook in kunnen zoeken, maar dat is niet persé nodig, als het maar alfabetisch gerangschikt is. Verder zou het ook mooi zijn als je woorden in de lijst kan opnemen waar je nog geen beschrijving hebt ingevuld en je dan later alle 'records' die nog leeg zijn kunt opsommen en vervolgens de beschrijving kunt toevoegen.

Reden dat ik dit graag wil hebben, is dat ik tijdens het inwerken bij mijn nieuwe baas heel veel termen en afkorting langs hoor komen, die ik soms meteen verduidelijkt krijg, maar soms ook later moet/wil opzoeken. Door het langzaamaan te vullen wordt het dan een soort referentiegids waar ik op terug kan vallen.

Iemand tips, bij voorkeur freeware, maar als het goed/handig is, wil ik er ook best voor betalen.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren