Los bericht bekijken
  #8  
Oud 29 maart 2006, 13:17
Xpsion Xpsion is offline
Peter van Psion tot Palm
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 25 december 2005
Berichten: 9
Bingo dl.2

Voor alle duidelijkheid, mijn systeem bestaat uit een PC op het werk met Outlook 2003 en een TX uit december 2005. Ik gebruik op beide systemen de standaard software, zo mag je Windows en Outlook toch ook wel noemen. Het probleem, het verschuiven van afspraken in beide agenda's met 2 uur, is nog steeds niet op gelost. Ik blijf maar afspraken terugzetten op de goede tijd. Bij een aantal stond als locatie Belgrado vermeld! Daar heb ik niet om gevraagd! Ik ben niet van plan extra software te kopen, zeker niet als niet bekend is waar het aan ligt.
Mijn eerdere, wellicht als negatief ervaren, uitspraak dat deze PDA je meer tijd kost dan ie oplevert (zoals zovele ICT gadgets) is nu wat mij betreft dubbel en dwars bevestigd.
O ja, de handleiding en de Palmone knowledge database en de FAQ op dit forum hebben ook nog geen soelaas geboden.
Wat heb je aan een agenda van 300 euro als je je er dit soort sores mee op de hals haalt? Ik ben de eerste bij mijn bedrijf met een Palm, en zeker ook de laatste.
Met citaat reageren