Los bericht bekijken
  #66  
Oud 03 januari 2006, 22:33
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Het verwijderen van de cookies hielp niet: Het enige wat gebeurde is, dat ik opnieuw die vragen van T-Mob. kreeg of ik speedm. weer wilde installeren.
Wat ik van de helpdesk heb gehoord is dat de instelling via cookies wordt onthouden. Af en toe krijg je een popup die het cookie uitleest, en als je nog geen keuze hebt gemaakt wordt die popup zichtbaar.
Van wat ik zelf al heb gezien wordt er, wordt je wanneer je internet een tijdje niet gebruikt hebt via een HTTP/1.1 302 Found header doorgestuurd naar een pagina van T-mobile die je cookie uitleest. Wat er vervolgens gebeurt weet ik niet, maar ik vermoed dat je bij een goed koekje teruggestuurd wordt naar de pagina die je opvraagt, en anders de vraag 'wil je sneller?' krijgt.
Veel meer heb ik nog niet getest, maar ik weet wel dat er onder elke pagina wat Javascript toegevoegd wordt.

Een ander probleem, waarvan ik vermoed dat het aan T-mobile ligt, is dat openstaande inactieve verbindingen automatisch verbroken worden. Denk hierbij aan Verichat en Chattermail. Misschien wil jij testen of je hier ook last van hebt?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren