Los bericht bekijken
  #2  
Oud 30 januari 2006, 17:02
raptor's schermafbeelding
raptor raptor is offline
Forumbikkel
Voornaam: Colin
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 19 januari 2006
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 133
Heb hem nu een dikke week. Nog steeds zeer tevreden mee. Natuurlijk zou je kunnen opperen dat er dingen beter hadden gekund, maar dat kun je overal bij roepen.

Palm was inderdaad wat laat met WiFi en Bluetooth, maar dat hebben ze met de LD en de T|X dubbel en dwars goed gemaakt (klik, klik, klik verbinding, kun je van PocketPC niet zeggen :P).

Er zijn ook veel mensen die de T|X weinig vernieuwend vinden, of dat de processor niet op 416 MHz loopt maar op 312. Of dat het geugen van 256 MB in de T5 is terug gegaan naar 128.

Kan me daar nou niet zo druk om maken. De T|X mag dan misschie niet vernieuwend zijn, het is gewoon een oerdegelijke PDA voor een scherpe prijs. Die 128 MB is bij de T|X tenminste ook allemaal intern, je zit niet zoals bij de T|T5 met een virtuele SD kaart opgescheept. En dat de processor iets langzamer tikt vind ik ook niet erg, aangezien Palm OS en het overgrote deel van alle programma's helemaal geen bruut rekenmonster nodig hebben. Vreet alleen maar meer stroom.

Conclusie: ik ga met m'n T|X wel even doen. Dus gestemd: Zeker, voor mij niks anders voorlopig.
__________________

Laatst gewijzigd door raptor; 30 januari 2006 om 17:08.
Met citaat reageren