Los bericht bekijken
  #13  
Oud 27 oktober 2003, 17:49
ArwenLune
Guest
 
Berichten: n/a
dit keyboard en de Tungsten T?

Ik heb dus (na jaren ge-Psion'ed te hebben) sinds kort een Tungsten T. 's nog behoorlijk wennen, en omdat ik er verhalen op schrijf besloot ik al gelijk dat er een keyboard bij moest.

Mijn eerste keus was het Flexis keyboard, mede vanwege de goede reviews op deze site. Toen ik er echter eentje vond bleef dat de plug wel de goede was, maar niet vastklikte in de machine. Raar hoor. De twee boards die de winkel had pasten geen van beiden op mijn machine en ook niet op de T2 die ze hadden staan. Tot zover de Flexis.

Even langs de Mediamarkt gegaan en daar hadden ze de Logitech Typeaway wel, maar niemand die me kon vertellen of deze ook met de TT werkt. Ik zou haast aannemen van wel, maar de medewerker zei dat ik 'm absoluut niet terug kon brengen mocht het niet passen, dus dat durfde ik zo niet aan. Meer als de verpakking voorlezen kon hij trouwens ook niet.

Wie weet of de combinatie werkt? Er staat op dat hij voor de M500 series is (en is de TT niet M550 ofzo?) maar ik zou het toch graag bevestigd zien voor ik er eentje koop...

Cheers,
Arwen
Met citaat reageren