Discussie: Probleempjes Centro
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 04 juni 2008, 14:02
Musketier Musketier is offline
Lid
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 08 juni 2001
Locatie: Almere - Buiten
Berichten: 14
Exclamation Probleempjes Centro

Sinds een maand heb ik een Centro en ben erg tevreden over het toestel. Naast de vele leuke mogelijkheden zijn er toch ook een paar minpuntjes. Die wil ik graag delen om te kijken of deze bij meerdere gebruikers ook aanwezig zijn.


- Per twee dagen gebeurt het dat bij het uit de standby modus (het drukken op de aan/uit knop) halen van mijn toestel deze op tilt slaat. Het beeldscherm blijft staan. En dan is het of de battrij erui, of 2 minuten wachten.

- de batterij loopt toch wel na 1,5 dag leeg.

- met mijn bleu-tooth carkit (nokia ck-7W) kan ik eigenlijk niet bellen. Er zit erg veel echo op voor diegene die ik bel. Daarnaast lijkt het wel dat er een extra vertraging in het gesprek (toestel) zit dan een "normaal" toetstel. Dit merk in aan het aantal momenten dat ik met de andere spreker door elkaar praat. Dit aantal is toegenomen sinds ik mijn centro gebruik.

- ik synchronisseer ook mijn agenda met mijn google-agenda-account met Goosync. Dat gaat uitstekent alleen mijn priveafspraken worden in mijn google-agenda genoteerd al een "gewone" afspraak.

Weet iemand mij ook te vertellen hoe je meerdere agenda's kunt beheren op mijn Centro?

Zo dat is heel wat. Maar voor de rest ben ik uitermate tevreden over mijn Centro. Er zitten precies de mogelijkheden op waar ik nar op zoek ben. En ik heb geen palm en een telefoon, maar alles in één. Want mijn mobiel vergeet ik niet, zo af en toe mijn Palm wel. Maar dat is verleden tijd.



Musky
__________________
Liefde is: je vrouw een Palmpje geven.

Met citaat reageren