Los bericht bekijken
  #6  
Oud 17 augustus 2011, 17:07
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Helaas kan ik niet anders stellen dat ook de marketing van HP met betrekking tot webOS (dus net als eerder Palm) slecht is. De Time-to-Market is veel te lang. Zo'n groot bedrijf als HP had na de presentatie in februari al in maart alles voor elkaar kunnen en moeten hebben. Herinner je de toezegging van Apotheker op dit punt.

Ik begrijp de gewone consument (waartoe ik mijzelf niet reken, anders zat ik hier niet) wel. Die kiest voor een iP.., die wil namelijk iets wat iedereen heeft, omdat het werkt. De gewone consument heeft ook geen idee van patches en voor hem of haar is de vraag of er ergens een app voor is geen vraag. Die app is er gewoon.

Zelf ben ik overigens heel blij met m'n Pre2 en jarenlang Palm gebruiker. En ondanks het drama van de batterij en de wobble zou ik 'm zo weer kopen! Maar ik ben ook blij dat m'n zoon een paar weken terug een BosBes heeft gekocht (zonder 'gedoe', blijkt).

Een Tpad heb ik nog niet. Wat moet ik er mee als ik geen doc's en xls's kan bewerken... Ik zie het nog even aan, dan is Quickoffice misschien beschikbaar, kan de prijs nog wat dalen en komt de prijs/kwaliteitverhouding meer in balans.
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren