Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 april 2011, 13:21
vvdne vvdne is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 19 april 2011
Berichten: 2
Sony Clié MSbackup bestanden

Sinds twee maanden hebben wij nieuwe computers en software (windows 7) op de zaak. Als enige gebruik ik nog steeds mijn oude pda, een Sony Clié. Zoals vele waarschijnlijk weten kan je met windows 7 niet meer met je palm apparaat synchroniseren.
Ik heb me rot gezocht naar een oplossing, maar tot op heden heb ik geen oplossing kunnen vinden.

Nu bedacht ik mij onlangs dat er een standaard programma op mijn pda zit, te weten MS Backup. Hiermee kan ik een backup naar mijn SD kaart wegschrijven en deze uiteraard weer terug zetten, mocht dit nodig zijn.
De gegevens worden in verschillende .pdb weggeschreven.
Nu ben ik echter opzoek naar een programma waarmee ik de bewuste .pdb bestanden kan openen op mijn pc. Vooral mijn klantenbestand, welke als adressen zijn ingevoerd, is van groot belang voor mij.

Weet iemand een oplossing om de .pdb bestanden te openen zodat ik deze kan lezen?
Mocht iemand een betere oplossing hebben dan het door mij bedachte dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen en wil jullie in ieder geval alvast bedanken voor de moeite.

Met citaat reageren