Los bericht bekijken
  #14  
Oud 11 februari 2011, 08:52
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Ik blijf voorlopig bij m'n Pre. 't Was me teveel geknoei om 'm hier in België aan de praat te krijgen. Geen zin om dat voor een ander toestel weer mee te maken, zeker omdat je niet noodzakelijk zeker bent dat het zal lukken (toen ik met m'n Pre aan 't knoeien was, was dat in elk geval niet zeker). De Pre3 is wel super, zeker omwille van de manier waarop hij met de Touchpad interageert, maar om zich biedt hij vooralsnog niet voldoende toegevoegde waarde om me weer in het diepe te doen springen.

Bij m'n fotografiehobby spring ik wel lustig met ieder nieuwe top-DSLR van m'n merk mee (die werken zowiezo overal ter wereld), maar de centen die die gewoonte me kosten maken dat ik iets zuiniger met m'n telefoonbudget moet omspringen...

De Touchpad zie ik er bij mij wel bijkomen (WiFi only, die zal wel overal werken zeker?). En als deze dan niet met m'n Pre samenwerkt, dan is dat maar zo. Mooi platform voor een mobiele fotoportfolio. Bovendien niet teveel losse delen, dus makkelijk om op reis te bloggen (het webOS virtuele toetsenbord is zowat het eerste van z'n soort dat me aanstaat). Alles zal vallen of staan met twee zaken:
- prijs
- levensduur batterij

Wim
Met citaat reageren