Los bericht bekijken
  #1  
Oud 08 december 2009, 19:12
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Krijg Palm Pre niet geactiveerd

Ik gebruikte jaren geleden lange tijd een Palm Vx en heb na die periode steeds een voorkeur voor Palm gehouden. Toen de Palm Pre werd aangekondigd kon ik nauwelijks wachten me er eentje aan te schaffen.

En dus heb ik net een (Duitse) Palm Pre van iemand overgenomen. Mooi toestel. Ik speelde er even mee en ik moet zeggen dat ik erg gecharmeerd was. Wat een ervaring na jarenlang met een gewone GSM rond te hebben gelopen.

Na even rondsnuffelen zag ik echter alle contacten van de vorige eigenaar in m'n adresboek, dus besloot ik alle persoonlijke info te wissen opdat ik met propere lei kon beginnen. Ik besef nu dat ik allicht iets de snel te werk ging. Helaas vraagt de Pre me nu hem terug te activeren en daarin slaag ik niet. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik krijg de volgende foutmelding: Profile Creation Failed - You need to be connected to your wireless service provider's network to create the profile. Move into a wireless service area and try again.
Links bovenaan staat dat er: BEL PROXIMUS.

Oh ja, ik zit in België en bij Proximus. De vorige eigenaar verzekerde me dat Proximus zonder problemen werkte en dat hij 'm hier activeerde...

Allicht een detail?

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Wim

Laatst gewijzigd door ishpuini; 09 december 2009 om 21:07.
Met citaat reageren