Los bericht bekijken
  #11  
Oud 24 maart 2007, 08:40
nlspek04 nlspek04 is offline
Senior lid
Voornaam: Paul
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Utrecht
Berichten: 92
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen_dewilde Bekijk bericht
Ik heb met mijn Treo 650 ook geen problemen.
Maar ik meen te herinneren dat er ergens een site is waar dit probleem beschreven wordt en ook een oplossing te vinden is: een stukje aluminiumfolie om de juiste draden zou wonderen doen. Helaas moet je hiervoor wel je treo openen en daarmee vervalt natuurlijk de garantie.
De garantie geeft me nu alleen het recht om een defecte Treo op te sturen en een andere defecte terug te krijgen. Niet heel erg om deze garantie te verliezen als er kans is op een bruikbare telefoon.

Bedankt voor de tip over het stukje folie. Helaas kan ik dat alleen vinden in relatie tot een Treo 600, en als oplossing voor slechte geluidskwaliteit. De geluidskwaliteit is echter prima - als ik de telefoon niet aanraak.

Lang niet iedereen die ik bel klaagt trouwens over gekras en geruis. Deze bijgeluiden zijn voor veel mensen een geaccepteerd onderdeel van mobiel bellen.

Een aluminium case kan een work-around zijn. Niet mijn stijl - vandaar ook de eerste die ik terugstuurde naar Palm behoorlijk gehavend was - maar als het werkt...

Het is ook niet helemaal duidelijk of ik een andere telefoon heb gekregen (het serienummer is nog hetzelfde, maar dat is een sticker), of dat ze voor de vorm een andere case om de telefoon hebben gedaan.
__________________

I will live forever or die in the attempt
Met citaat reageren