Los bericht bekijken
  #137  
Oud 13 november 2005, 21:26
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Is het mogelijk om zowel voor de applicatie als de databases het Bundle-bit standaard aan te zetten? Dat maakt het makkelijker om het geheel naar een geheugenkaartje te verplaatsen voor de launchers die dat ondersteunen.
Als het goed is staat dit bit ook aan. De Backup-bit staat echter maar voor 1 database aan om te voorkomen dat de dagelijks veranderende databases ook dagelijks nog eens onnodig via hotsync naar de PC getransporteerd worden.

@Rene: Fijn dat in ieder geval iemand het gezien heeft

@Jan Karel: Helaas een dooddoener, maar dit probleem heb ik nog niet eerder gehoord en lijkt me dus ook een geisoleerd probleem met jouw T3 waar ik zo geen oplossing voor weet. Wel is het zo dat bij het openen van het detailscherm de standaard Date Book databases gelezen worden. Als je daar "mee gerommeld" hebt (een andere Agenda-applicatie geinstalleerd hebt die die databases aanpast ofzo) werkt het niet meer.

Even wat technische uitleg: Bij het drukken op de "Alarm" button wordt er in de Date Book database een item toegevoegd met de datum/tijd van het programma, de naam "FBTV: Zender Titel", alarm op x (ingesteld in voorkeuren) minuten en categorie nummer 15. Hoewel de standaard Date Book applicatie geen categorien ondersteund kunnen ze wel gebruikt worden.
Bij het openen van het detailscherm zoek ik in de Date Book database naar items met categorie 15 en de datum / tijd van het gekozen programma. Misschien gaat het daar mis....
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren