Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 mei 2007, 20:23
Cbnl Cbnl is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 7
Question Help: van windows naar mac EN van oude treo naar nieuwe

Wie kan me helpen ajb?

Een tijd geleden heb ik een macbook gekocht en de bedoeling is dat ik mijn palm niet meer met mijn windows desktop synchroniseer maar nu met mijn macbook.
Eerst dacht ik: eerst de cd software voor mac installeren (ook al is die nu bijna 2 jaar oud) om licentienr etc te registreren om dan daarna een update van de software te installeren.
Dat had ik dus gedaan. Echter op de palm website las ik dat eerst de oude versie van de software moest worden verwijderd voordat de nieuwe kon worden geinstalleerd. Dat verwijderen was niet eenvoudig omdat je allerlei mappen af moest zoeken naar specifieke files die verwijderd moesten worden. Dat verwijderen lukte van sommige (op de website aangegeven) onderdelen niet met een foutmelding dat ze in gebruik waren en niet verwijderd konden worden. Synchroniseren had ik op dat moment dus ook nog niet gedaan. Doordat ik die dingen niet kon verwijderen heb ik de macbook maar opnieuw geinstalleerd met de bedoeling dat ik dan maar eens moest induiken hoe ik een werkende nieuwe versie software voor mac kon installeren en mijn gegevens van mijn treo daarmee kon synchroniseren.

Daar is het helaas niet van gekomen. Nu heb ik de pech dat mijn treo kapot is gegaan, gevallen en overreden, het scherm t niet meer doet dus ik vrijdag een nieuwe treo moet ophalen.

Nu wordt het voor mij wel erg ingewikkeld. Ik wil dus graag mijn oude treo gegevens op mijn nieuwe hebben EN ipv via mijn desktop windows pc, kunnen synchroniseren met mijn macbook.

Zou iemand kunnen helpen ajb?

O ja, het is 2 weken geleden sinds ik voor het laatst heb synchroniseren met de desktop pc dus ik hoop dat ik dat met de kapotte treo nog kan doen (op hoop van zegen op de sync knop drukken ook al zie je niets op het scherm). De oude treo is een 650, weet niet of t vervangende toestel dat ook is of dat het een 680 zal zijn.

Bij voorbaat heel erg dank!!!
Ilana
Met citaat reageren