Los bericht bekijken
  #65  
Oud 19 juli 2002, 09:38
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ja inderdaad. Ik heb maar een nieuwe thread gestart om van deze storende "discussie" af te zijn.

Probeer eens te begrijpen dat als mensen hier iets schrijven dat ze dat dan niet zeker hoeven te weten. Zeker als ze erbij zeggen dat ze het niet zeker weten! Ik hoef niet te doen alsof ik alles weet. Met een beetje logisch denken kom je wel een eind. Ik draag in dit geval alleen ideeën aan.

Je zou misschien ook iets beter moeten lezen. Als je steeds een discussie begint over iets wat je maar voor de helft leest dan wordt het makkelijk om een discussie aan de gang te houden ja. Probeer je tijdens een discussie bij de oorspronkelijke stelling te houden en probeer niet in allerlei zijsprongen je gelijk te gaan halen. Als je dat in dit geval had gedaan dan waren we na mijn post klaar geweest. Ik was het namelijk eens met het door jou vastgestelde feit dat de spanning in de GPS op 12V en batterij voeding gelijk zou zijn.

Ik ben gelukkig niet zo onzeker dat ik het zo op de man hoef te gaan spelen. Ik probeer gewoon met geldige argumenten te komen. Waarom weet ik ook niet, want het gaat nu echt nergens meer over.

Het verbaast me echt dat je blijkbaar de noodzaak ziet om een ellenlange "hysterische discussie" aan te gaan terwijl ik het gewoon

MET JE EENS BEN

(misschien lees je hoofdletters wel?). Ik vraag me af wat je hiermee probeert te bereiken. Heb je mijn stukjes uberhaput wel gelezen? Of zat je alleen maar te zoeken naar aanknopings punten waarmee je kon proberen mij belachelijk te maken? Het tegenovergestelde is je gelukt.