Los bericht bekijken
  #91  
Oud 03 november 2010, 12:12
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
Klein vraagje, kunnen de verschillende versies van de apparaten nog vermeld worden of wordt dat te lastig? Zo er zijn bijvoorbeeld een aantal verschillende kleuren treo's en Centro's, verschillende versie's en de nodige gemodde apparaten.

Van de onderstaande apparaten ken ik een aantal verschillende versies, van andere palm gerelateerde apparaten weet ik de verschillen niet.

De Treo 650 is in de standaard kleur uitgebracht, maar ook in de black Tie versie.
De Treo 680 is voor zover ik heb kunnen overzien uitgebracht in de kleuren: Arctic, Copper, Crimson en Graphite.
De kleuren van de Centro zijn (wederom voorzover ik kan overzien): obsidian black, ruby red, glacier white (met grijze toetsen), white (met groene toetsen), electric blue en dark blue (ook cobalt blue). De CDMA versie's hebben de kleuren black onyx, red, pink, Olive Green en Vibrant Rose.
Ook zijn er twee versie's van de TX met verschillend geheugen. Zij er van de T3 verschillende versie's met andere display's en zijn er van de Lifedrive meerdere mod versie's (flashdrive) mogelijk.

Zo heb ik bijvoorbeeld een standaard Centro zwart in mijn verzameling, maar ook een Centro electric blue met at&t branding, een flashdrive met 16 GB Sandisk extreme III compact flash card en een flashdrive met 4 GB sandisk extreme III compact flash card (en een originele lifedrive, maar dan in losse onderdelen)

Ik ben wel benieuwd welke "speciale versie's" de leden van de palmclub bezitten.
__________________
Vroeger: M500 - T3 - Treo 680
Nu: Pre, Centro electric blue (als backup) en Flashdrive (16 Gb)
Reserve: Nog een Centro (zwart)
Met citaat reageren