Los bericht bekijken
  #67  
Oud 04 februari 2006, 20:46
Astatic
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb een hoop g.z..k gehad mij de Belcompany door Pocket internet totaal.
Wat blijkt nu:

1. Ik heb aangevraagd een Flex .. abonnement met pocket internet totaal.
De uiterstvriendelijke jongen hielp mij de treo te voorzien van pocket internet totaal.
Netjes Imei nummer doorgegeven van treo, en op abonnement gezet dat het een MDA was.
2. Abonnement werd geactiveerd en pocket internet totaal ook, MAAAAR.......
Na de KS van T-mobile gebeld te hebben bleek dat het abonnement van Pocket internet totaal geen 9,50 was maar 50,- euro.
Ze kunnen dus achterhalen uit het imei nummer van welke leverancier het toestel komt en wellicht ook het type.

Wat is nu het verhaal achter pocket internet totaal:
Het werkt 100% zeker op je treo daar ben ik zeker van ik heb het tenslotte gezien met eigen ogen.
Je krijgt dus als je een toestel erbij neemt welke door T-mobile goedgekeurd is een korting op het abonnement waardoor je 9,50 pmnd betaald.
Pas dus goed op met het afsluiten van pocket internet totaal als je dit niet tesamen met een actie toestel doet, je gaat voor gaas voor 50,- euro pmnd voor een lange tijd.
Dat ze het imei nummer erbij vragen is ook niet voor niets!
Als jij je kaartje in je treo steekt en het simnr komt niet overeen met het imei nummer welke doorgegeven is bij het afsluiten dan berekenen ze de data gewoon op basis van de gebruikte data!!!

Wat voor mij nog wel een groot raadsel blijft is waarom T-Mobile dit alleen bij deze specifieke toestellen aanbied !?!?

Dus mensen pas op met wat je doet, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Met citaat reageren